Zadania Specjalisty ds. ewidencji gruntów i budynków:
- Administrowanie modułem systemu oprogramowania komputerowego Ośrodka pod nazwą „GEOINFO INTEGRA”,
- Wykonywanie nietypowych wypisów i zestawień z ewidencji gruntów i budynków,
- Bieżąca obsługa pracowników Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miejskiego w Szczecinie w zakresie ich zapotrzebowania na udostępnianie informacji z zakresu ewidencji gruntów i budynków,
- Przekazywanie zawartości baz danych katastralnych na potrzeby w formatach SWDE na potrzeby uprawnionych instytucji zewnętrznych.
Przejdź do zadań:
- Pracowni Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
- Pracowni Katastru Nieruchomości,
- Pracowni Baz Danych Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,,
- Biura Obsługi Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
- Zespołu Ekonomiczno-administracyjnego,