Zadania Zespołu Organizacyjno-Administracyjnego:
-obsługa kancelaryjno-biurowa Ośrodka,
-przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych i projektów umów,
-prowadzenie spraw osobowych pracowników,
-naliczanie wynagrodzeń,
-prowadzenie wymaganych przepisami prawa rozliczeń z ZUS i Organami Skarbowymi,
-przechowywanie dokumentów księgowych oraz planów i sprawozdań finansowych,
-zaopatrzenie w sprzęt, materiały biurowe, kartograficzne i reprodukcyjne,
-gospodarka lokalami i wyposażeniem biurowym,
-obsługa zakładowego funduszu świadczeń socjalnych,
-dokonywanie okresowych inwentaryzacji majątku Ośrodka,
-wykonywanie czynności rachunkowych pod nadzorem Głównego Księgowego,
-prowadzenie rejestru skarg, wniosków i petycji.
Przejdź do zadań:
- Pracowni Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego,
- Pracowni Katastru Nieruchomości,
- Zespołu Systemu Informacji o Terenie,
- Biura Obsługi Zespołu Uzgadniania Dokumentacji Projektowej,
- Zespołu Organizacyjno-administracyjnego,
- Specjalista ds. geoinformatyki i wdrożeń,