joomlajoomla
  • MODGiK
    • GŁÓWNA
    • OGŁOSZENIA
  • PRACOWNIE
  • SPRAWY
    • WYPIS I WYRYS
    • LOKAL
    • MAPY
    • BAZY DANYCH
    • PRACE GEODEZYJNE
    • NARADY KOORDYNACYJNE
    • WNIOSKI EWIDENCJI GRUNTÓW
Tel: 91 424 5182
Jesteśmy dla Państwa: pon. - pt. 7:30-15:30
Tel: 91 424 5182
Jesteśmy dla Państwa: pon. - pt. 7:30-15:30
  • MODGiK
    • GŁÓWNA
    • OGŁOSZENIA
  • PRACOWNIE
  • SPRAWY
    • WYPIS I WYRYS
    • LOKAL
    • MAPY
    • BAZY DANYCH
    • PRACE GEODEZYJNE
    • NARADY KOORDYNACYJNE
    • WNIOSKI EWIDENCJI GRUNTÓW
    Jesteś tutaj:  
  1. Start
  2. OGŁOSZENIA

Strona używa pliki cookies, korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Jeśli korzystasz z naszej strony internetowej, wyrażasz zgodę na używanie naszych plików cookies.

Rozumiem

 

  • PoprzedniaPierwsza strona
  • NastępnaDruga strona

Pierwsza strona

 

Jak załatwić sprawę w czasie koronawirusa

W związku z pandemią koronawirusa i ograniczonym dostępem osobistym do MODGiK informujemy, że:

1. Jeśli chcecie Państwo uzyskać kopię mapy zasadniczej w formie papierowej, należy wypełnić „wniosek o udostępnienie materiałów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (formularze P i P1), do pobrania na naszej stronie internetowej w zakładce „Pliki do pobrania”, w części „pliki dla interesantów”) i wraz z określeniem zasięgu zamawianej kopii przesłać na adres modgik@um.szczecin.pl (Prosimy koniecznie o podanie swojego adresu mailowego oraz telefonu kontaktowego). Po wykonaniu kopii dostaniecie Państwo na wskazany adres informację o wysokości opłaty. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu zamówione kopie prześlemy pocztą. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 91 4245 186 lub 91 4245 191.

2. Jeśli chcecie Państwo uzyskać kopię mapy zasadniczej w formie elektronicznej, wypełniony wniosek jw. należy przesłać na adres sit@modgik.szczecin.pl

Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu zamówione pliki prześlemy drogą elektroniczną. W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 91 4245 198.

3. Jeśli chcecie Państwo uzyskać wypisy, wyrysy, kartoteki z ewidencji gruntów i budynków należy wypełnić wniosek znajdujący się na naszej stronie internetowej w zakładce „Pliki do pobrania”, w części „Pliki dla interesantów” (wniosek o wydanie wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów i budynków).

Wnioski można dostarczyć:

-pocztą mailową na adres modgik@um.szczecin.pl, podpisane podpisem elektroniczym,

-poprzez ePUAP (Sprawy Ogólne -> Pismo ogólne do podmiotu publicznego),

-dostarczyć osobiście poprzez wrzucenie do urny znajdującej się przy wejściu,

-wysłać pocztą na adres znajdujący się na stronie modgik.szczecin.pl.

Prosimy o podanie adresu mailowego oraz telefonu kontaktowego. Informację o wysokości opłaty otrzymają Państwo na wskazany adres mailowy. Po otrzymaniu potwierdzenia przelewu zamówione dokumenty prześlemy pocztą.

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem 91 4245 193.

14-04-2021 r.

Zgłaszanie prac dotyczących podziału nieruchomości

Przypominamy, że zgodnie z art.12 ust. 1 pkt 3f znowelizowanej ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, zgłoszenie pracy geodezyjnej, mające na celu sporządzenie mapy z projektem podziału, może obejmować tylko jedną nieruchomość.

Oznacza to, że mapy z projektem podziału sąsiadujących ze sobą, odrębnych nieruchomości należy - co do zasady - sporządzić w ramach odrębnych zgłoszeń. Wyjątkiem jest podział wykonywany w oparciu o specustawę drogową lub kolejową w ramach, którego powstaje jedna, wspólna dla wielu nieruchomości mapa podziału.

Jednocześnie wyjaśniamy, że zgodnie z art.12 ust. 2 pkt 3 ww. ustawy, w przypadku podziału działek stanowiących jedną nieruchomość, ale niestykających się ze sobą, prace należy również przeprowadzić w ramach odrębnych zgłoszeń.

Druga strona

26-03-2021 r.

Zgłaszanie prac dotyczących wyniesienia punktów granicznych po podziale

Przypominamy, że z zapisów art. 12 ust. 2 pkt 2, ust. 2b pkt 2 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne wynika, iż zgłoszenie prac obejmuje prace służące realizacji wyłącznie jednego celu, wybranego z listy możliwych celów prac wymienionych w art. 12 ust. 1 pkt 3 tej ustawy.

A zatem prace związane z wyniesieniem i stabilizacją nowych punktów granicznych działek powstałych w wyniku podziału nieruchomości, przeprowadzonego z wykorzystaniem dokumentacji geodezyjnej wymienionej w art.12 ust. 1 pkt 3 lit. f, g lub h ustawy, powinny być objęte dodatkowym, odrębnym zgłoszeniem pracy o celu określonym w art.12 ust. 1 pkt 3 lit. b ustawy.

Wyjątek, o którym mowa w art. 12 ust. 2b pkt 2, nie ma w tym przypadku zastosowania.

18-03-2021 r.

Informacja dotycząca etapowania prac

Przypominamy, że zgodnie z art.12a ust. 1a znowelizowanej ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, dla prac zgłoszonych po wejściu w życie nowych przepisów, możliwość etapowania pracy musi być uzgodniona z ośrodkiem na etapie zgłoszenia prac lub jego uzupełnienia.

Zapis ustawy nie dopuszcza zatem możliwości uzgodnienia etapowania po złożeniu zawiadomienia o przekazaniu wyników zgłoszonej pracy.

Uzgodnienie etapowania pracy powinno mieć formę pisemną (np. poprzez portal iKERG) oraz zawierać harmonogram i zakres częściowego przekazywania wyników zgłoszonych prac geodezyjnych.

Nadmieniamy, że informacja zawarta w zawiadomieniu o częściowym zakończeniu prac w sytuacji, gdy nie było uprzednio uzgodnione etapowanie, nie będzie wywoływała skutków prawnych, a praca będzie traktowana jako zakończona w całości.

04-02-2021 r.

Przerwa w działaniu e-Ośrodka

W związku z przerwą techniczną nastąpi wyłączenie usług iKERG, iKOMORNIK, iRZECZOZNAWCA w dniu 06.02.2021 r. od godz. 20:00.

28-07-2020 r.

AWARIA IKERG

W związku z obecną awarią IKergu przepraszamy za utrudnienia. Pracujemy nad rozwiązaniem problemu.

28-07-2020 r.

Przerwa w działaniu e-Ośrodka

W związku z wejściem w życie nowej ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne i koniecznym dostosowaniem wszystkich usług internetowych (iKERG, iRZECZOZNAWCA, iKOMORNIK) do nowych przepisów, nastąpi wyłączenie wyżej wymienionych aplikacji w dniu 30.07.2020 r. od godz. 15:30 do odwołania. Ponowne uruchomienie usług planowane jest na 03.08.2020 r.

Za utrudnienia przepraszamy.

Z-ca Dyrektora inż. Katarzyna Zaworska-Kołczyk

28-07-2020 r.

Pokaz sprzętu geodezyjnego

Zaproszenie na bezpłatny pokaz w linku poniżej:

Link

24-06-2020 r.

KOMUNIKAT IKERG

W związku z wejściem w życie ustawy z dnia 19 czerwca 2020 r. o dopłatach do oprocentowania kredytów bankowych udzielanych przedsiębiorcom dotkniętych skutkami COVID-19...., tzw. "Tarczy 4.0" i wynikającą z tego faktu koniecznością wprowadzenia zmian w sposobie naliczania opłat za udostępniane materiały, WSTRZYMUJE SIĘ działanie systemu i.Kerg do odwołania. Planowany termin wznowienia funkcjonowania - czwartek 25.06.2020 r. w godzinach popołudniowych.

Za utrudnienia przepraszamy.

Z-ca Dyrektora inż. Katarzyna Zaworska-Kołczyk

 

24-03-2020 r.

KOMUNIKAT W SPRAWIE WYPISÓW I WYRYSÓW

Uwaga!! Wszystkie wnioski o wydanie danych osobowych (w tym: o wydanie wypisów i wyrysów) muszą być podpisane: -profilem zaufanym (e-puap daje obecnie możliwość podpisywania załączników) -podpisem kwalifikowanym (podpis elektroniczny) -dokument zgodności podpisu wydany przez notariusza. Szczegółowy spis numerów telefonów, adresów e-mailowych oraz formularze wniosków są dostępne na stronie: http://www.modgik.szczecin.pl/.

Przepraszamy za wszelkie niedogodności z powodu zaistniałej sytuacji.

Prosimy o wyrozumiałość.

Z-ca Dyrektora MODGiK inż. Katarzyna Zaworska-Kołczyk

23-03-2010 r.

Komunikat Dyrektora MODGiK

SZANOWNI PAŃSTWO! INFORMUJEMY, IŻ PRZEKAZYWANIE WNIOSKÓW (TAKŻE ZUDP) ORAZ WSZELKIEJ KORESPONDENCJI ODBYWA SIĘ POPRZEZ POJEMNIK ZNAJDUJĄCY SIĘ W BUDYNKU URZĘDU PRZY WEJŚCIU OD UL. ODROWĄŻA. ODBIÓR DOKUMENTACJI MOŻLIWY JEST PO WCZEŚNIEJSZYM TELEFONICZNYM UZGODNIENIU ORAZ UISZCZENIU NALEŻNYCH OPŁAT. WYDAWANIE DOKUMENTACJI PRZEZ UPOWAŻNIONEGO PRACOWNIKA MODGiK ODBYWA SIĘ PRZY WEJŚCIU DO BUDYNKU OD UL. ODROWĄŻA W GODZINACH: 11:00 - 11:15 14:00 - 14:15

Dyrektor MODGiK inż. Andrzej Myłka

 

16-03-2020 r.

KOMUNIKAT DYREKTORA MODGiK

SZANOWNI PAŃSTWO! W ZWIĄZKU Z SYTUACJĄ EPIDEMICZNĄ DOTYCZĄCĄ OGRANICZENIA ROZPRZESTRZENIANIA SIĘ KORONAWIRUSA SARS-Cov-2 WYWOŁUJĄCEGO CHOROBĘ COVID-19 INFORMUJEMY, IŻ WPROWADZAMY ZMIANY W FUNKCJONOWANIU MODGiK SZCZECIN. ZMIANY OBOWIĄZUJĄ DO ODWOŁANIA I OBEJMUJĄ: OGRANICZENIE OSOBISTEGO ZAŁATWIANIA SPRAW URZĘDOWYCH (PRZYJMOWANIE WNIOSKÓW, WYJAŚNIEŃ, UDOSTĘPNIANIE MATERIAŁÓW Z ZASOBU) DO FORMY TELEFONICZNEJ, KORESPONDENCJI POCZTOWEJ, ORAZ ELEKTRONICZNEJ ZA POŚREDNICTWEM E-MAIL I eUSŁUG (iKERG, iKOMORNIK, ePUAP). 16.03.2020 r. KOMUNIKAT DYREKTORA MODGiK

 

03-12-2019 r.

Dodatkowe szkolenie Geo-Info

Prosimy o kontakt osoby chętne do wzięcia udziału w dodatkowym szkoleniu Geo-Info, organizowanym przez firmę INWAR Spółka z o.o. Szczegóły w pliku do pobrania: LINK

 

07-01-2020 r.

Przerwa w pracy ośrodka

Informujemy, że w dniu 8.01.2020 r. w godzinach 10:00-13:15, w związku ze szkoleniem pracowników MODGiK, nie będzie prowadzona obsługa geodetów.
Za utrudnienia przepraszamy

 

14-11-2019 r.

Do pobrania

Materiały Szkoleniowe: szkice, mapy zmian, bazy danych oraz oprogramowanie Geo-Info Delta dla wersji systemów 32 i 64 bity. Kliknij i pobierz spakowany katalog zip.

 

30-10-2019 r.

Zaproszenie na szkolenie

Dotyczy Warsztatów obsługi programów Geo-Info Delta, które odbędą się dnia 27.11.2019r. o godz. 10:00 w sali sesyjnej Rady Miasta Szczecin, pl. Armii Krajowej 1. Szczegółowe informacje znajdą Państwo w linku poniżej: Plik do pobrania.

 

 

 

 

Miejski Ośrodek Dokumentacji

Geodezyjnej i Kartograficznej

w Szczecinie

Kontakt

 

 

 

ul. św. Jacka Odrowąża 1, 71-420 Szczecin

Sekretariat: modgik@um.szczecin.pl, PWiBD: sit@modgik.szczecin.pl

Tel: 91 424 5182, Fax: 91 424 5184

 

 

Miejski Ośrodek Dokumentacji

Geodezyjnej i Katrograficznej

w Szczecinie

Kontakt

 

Tel: 91 424 5182

 
 

 

 

ul. św. Jacka Odrowąża 1

71-420 Szczecin

Sekretariat: modgik@um.szczecin.pl

PBD: sit@modgik.szczecin.pl

 

  • MODGiK
  • PRACOWNIE
  • Ogłoszenia